Rompetrol anunță o creștere a activităților de retail, în primele patru luni ale anului, în regiunea Mării Negre, prin deschiderea de noi stații, noi spălătorii auto și mai multe servicii și produse puse la dispoziția clienților săi din România.

 

Grupul KMG International a continuat să-și dezvolte activitățile de retail în regiunea Marii Negre, în prima parte a anului. În perioada ianuarie - aprilie, subsidiarele KMG International au reușit extinderea gamelor de produse și servicii oferite, dar și deschiderea a 12 noi stații  Rompetrol, Partener Rompetrol și Rompetrol Expres, în România, Bulgaria și Georgia, anunță un comunicat al KMGI.

“Rompetrol depune eforturi susținute pentru a satisface întotdeauna nevoile clienților din România și din regiunea Mării Negre, dar si pentru a veni în întampinarea acestora cu noi servicii și produse. În această perioadă dificilă, am reușit să ne protejăm angajații și clienții, dar și să ne continuăm investițiile și implicit, crearea de noi locuri de muncă și noi surse de finanțare a bugetelor locale și centrale”, a declarat Vlad Rusnac, Chief Marketing & Retail Officer al KMG International.

În următoarele două luni, subsidiarele companiei și-au propus finalizarea si deschiderea a 19 noi unități (România - 11, Bulgaria – 1, Georgia – 4, Republica Moldova - 3).

Trebuie subliniat că toate benzinăriile Grupului din regiunea Mării Negre au fost în această perioadă deschise și au funcționat în acord cu recomandările și deciziile adoptate de autoritățile locale și centrale. În același timp, acestea s-au implicat în susținerea luptei autorităților impotrivă noului virus, prin donații de carburanți, materiale sanitare și echipamente medicale.

În același timp, Rompetrol Downstream, divizia de retail în România, a reușit să își majoreze rețeaua de distribuție cu 7 noi stații, la care se adaugăși două noi puncte de comercializare a gazului petroliere lichefiat. La acest moment, rețeaua operată de companie pe plan intern este formată din 395 de stații, din care 153 proprii și 242 stații Rompetrol Partener și Rompetrol Expres. 

Compania și-a extins, în această perioadă, și gama de servicii și produse oferite clienților, atât prin deschiderea a trei noi spălătorii auto în apropierea stațiilor sale din Cluj, Bistrița și Sfântu Gheorghe, implementarea în 25 de stații a serviciului cashback, cât și prin încheierea unor parteneriate cu cele mai mari magazine online – Emag și Elefant.  Astfel, împreună cu Emag s-au instalat 25 de puncte de livrare – Easybox în benzinăriilor Rompetrol, iar cu Elefant s-au creat 25 puncte de vânzare prin care în portofoliul stațiilor au fost introduse noi produse, precum cosmetice, parfumuri, cărti și jocuri.

Pentru reducerea și optimizarea timpului petrecut în stații de către clienți, în condiții de siguranțăși distanțare socială, compania a lansat un concept unic pe piața de profil - „ZERO CONTACT”, prin care aceștia pot solicita și obține un card de alimentare cu carburanți – Fill & Go (completarea online a cererii, semnarea digitală a contractului), pot alimenta direct la pompăși pot folosi metodele online de plată a facturilor curente. În plus, subsidiarele de retail ale Grupului au venit pe parcursul lunii martie în întâmpinarea clienților cu o regândire a ofertelor și a portofoliului de produse oferite în stațiile Rompetrol, punând accentul pe categoriile de strictă necesitate, produse cosmetice și de igienă.

Pe fondul măsurilor de limitare a deplasărilor interne și internaționale și ulterior de instituire a stărilor de urgență în regiune, vânzările de carburanți prin stațiile Rompetrol au înregistrat un trend descendent de la mijlocul lunii martie, atât față de lunile anterioare, cât și față de perioada similară a anului trecut.

Comunicatul transmis de KMG Internațional arată că, în aceste condiții, cele 4 subsidiare de retail ale Grupului au reușit în primul trimestru al anului o creștere de peste 9% a volumelor comercializate în retail. În România – principala piață de desfacere, Rompetrol Downstream a consemnat o majorare cu 12% a vânzărilor de carburanți pe segmentul de retail.

“Adaptarea rapidă în luna martie la noile măsuri și restricții generate de virusul COVID19, flexibilitatea în diversificarea și extinderea produselor și serviciilor oferite, creativitatea de a dezvolta noi instrumente/măsuri de prevenție pentru aprovizionarea de către clienți cu carburanți și produse ne-au permis o reducere semnificativă a impactului asupra activităților noastre”, a adăugat adaugă Vlad Rusnac.

Reprezentanții KMG International punctează că, pe fondul răspândirii virusului COVID 19, subsidiarele Grupului au implementat o serie de măsuri suplimentare pentru protejarea sănătății și creșterea siguranței angajaților și a clienților în benzinăriile Rompetrol. De asemenea, unele dintre acesta vor fi menținute și în perioada următoare, în linie cu recomandările autorităților.

Joomla SEF URLs by Artio